keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Vannin päivä

Vanni tässä hei. Kerronpa teille millainen päivä mulla tänään oli.

Tässä on mun paras kaveri Pena. Se tuli taas tänä aamuna tallille leikkimään.


Meillä oli taas niiiiiin ihanat leikit. Juostiin, räksytettiin, äristiin ja riehuttiin. Jippiiii! Musto ja Salliki leikki meijän kans vähän.


Pena tykkää kauheesti Mustosta, mikä harmittaa mua vähän.


Me tehtiin pyramiidi.


Sit me oltiin kukkulankuningasta. Tai siis kuningatarta ko Sallin kans haukuttiin pojat alas.


Kyllä me välillä pysähdyttiin poseeraamaankin.


Sit jatkettiin taas painimista.


Mää jäin vähän alakynteen ku toi Pena on niin nopea.


Sitten me leikittiin Penan kans ihan kahdestaan. Pöllittiin Penan isosiskon (semmosen jättiläisen) riimunnaru ja leikittiin sillä köydenvetoa. Mää oon oppinu Penalta terrierijuttuja, semmosta ärisemistä ja repimistä. Akka sanoo jotain että seura tekee kaltaisekseen, mitä se sitte tarkoittaakaan?



Akka otti aikaa. 10 minuuttia me jaksettiin vetää ja äristä. Sit mua alko väsyttää ja haukuin Penalle että pijetään tauko. Samalla mun ote irtos ja Pena sitten voitti. Mutta kyllä mää ens kerralla sille pärjään, ihan varppina!


Mun pitää vielä esitellä teille uus temppu, jonka osaan. Se on "tanssi", eli mää seison kahdella tassulla ja tepastelen. Kas näin:


Tässä me ootetaan herkkuja. Kiitti Pena leikeistä, nähdään taas pian! :)


Kun Pena lähti, niin mulla oli vähän tylsää. Vaikka väsyttikin jo niin lähdin vielä tutkimaan paikkoja. Jos akalta kysytään niin karkasin, mutta en kai nyt sentään, kunhan vain vähän katselin ympärilleni. Akka haki mut sitten hyvin vihaisena pois tieltä (!) ja kantoi pihaan. Se oli inhottavaa, mutta akan mielestä mulle ihan oikein. Eikä ollu kyllä, tyhmä akka! Nyt mää nukun pois väsymystäni ja kohta lähden iltalenkille. Palataan!

Ps. Tässä vielä kuva sunnuntailta, kun kävin uimassa (no ainakin melkein).



4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aivan huikea juttu ja kuvat! Meillä on ollut nyt tosi rauhallinen koti-ilta, vaikket uskoiskaan :D

eppe11 kirjoitti...

Ajattelin välillä kokeilla jotain vähän erilaista tylsien selostusten vastapainoksi. :D Väsynyttä porukkaa on täälläkin, eikä mikään ihme kun katto sitä menoa taas. Hyvä vaan, se on tervettä väsymystä. :)

Maalela kirjoitti...

Olipas Vannilla hauska päivä :D Ja tosi hyvä poseerauskuva ;D

Miten opetit tuon "tanssi" jutun? Mietin mitä kaikenmoisia temppuja omalle opettais, mutta en aina tiiä miten ois paras lähteä liikkeelle :D

eppe11 kirjoitti...

Tuon se oppi aivan vahingossa, kun malttamattomana pomppii herkkuja kinutessaan. Aloin sitten vaan ohjata sitä namilla pysymään tuolleen kahdella jalalla ja palkkasin "tanssimisesta", ei sen kummempaa. Harjoittelu on vielä vähän kesken. :D